Product added to wishlist
View Wishlist

Procedura de retur

Procedura de returnare a produselor:

Pentru orice returnare a produselor te rugam sa ne contactezi la 0753 035 948 / 0724 560 596 sau la sctoro95@yahoo.com;

 

Returnarea produselor este acceptata daca te afli in urmatoarele situatii:

1)Produsele pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului:

– Nu este necesara o justificare;

– Costurile de retur vor fi suportate de catre client.

 

Categoriile de produse care nu pot fi returnate decat sigilate si neutilizate:
– Consumabile(capace wc, garnituri,scurgeri etc)

– WC-uri,

– Cazi, Cabine de dus,

 

2)Produsul nu este conform specificatiilor sau prezinta vicii ascunse:

– Daca produsul pe care l-ai comandat nu este conform specificatiilor sau prezinta vicii ascunse poti solicita returnarea lui cu rambursare integrala, inlocuirea cu un alt produs cu rambursare partiala sau facturare cu diferenta in cazul unui produs mai scump;

– Costurile de retur vor fi suportate de catre SC TORO 95 COM SRL.

 

3)Comanda a fost livrata gresit:

– In cazul in care produsele livrate nu sunt cele comandate de tine te rugam sa ne contactezi imediat pentru a putea inlocui produsele primite cu cele corecte;

– Costurile de retur vor fi suportate de catre SC TORO 95 COM SRL.

– Returnarea va fi platita de catre client in cazul in care acesta a completat adresa de livrare gresit.

 

Conditii Retur:

 

– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit;

Rambursarea valorii produselor returnate va fii efectuata conform legii  in cel mult 14 zile de la data efectuarii returului intr-un cont  IBAN al clientului.

 

Unde returnez produsele?

– Prin curierul prin intermediul caruia ati primit comanda.

 

Te rugam sa ne contactezi pentru o mai eficienta solutionare a cererii de retur, la 0753 035 948 sau sctoro95@yahoo.com.

 

Conditii de acordare a garantiei

– Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe AWB-ul CURIERULUI deficientele constatate.

– Simpla semnare, fara obiectii a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI privind garantia !

– In cazul ridicarii marfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI ii revine obligatia de a verifica marfa si de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiectii a produselor.

– In cazul in care nu se verifica marfa sau nu se consemneaza nicio obiectiune, parasirea showroom impreuna cu produsele implica acceptarea marfii si confirmarea verificarii integritatii acesteia de catre CLIENT.

– Toata marfa transportata este garantata pana la adresa solicitata (acest lucru inseamna intrarea in bloc sau in curte, dupa caz).

– Din punctele de sosire specificate mai sus, datorita volumului si greutatii produselor, soferii nostri vor supraveghea doar descarcarea marfii din masina. Va rugam sa va asigurati ca aveti personalul necesar pentru preluarea si transportul acesteia de la masina de livrare pana la locuinta!

Toate prevederile referitoare mai sus se considera acceptate de catre client din momentul confirmarii comenzii si pana la finalizarea livrarii.