Product added to wishlist
View Wishlist

Livrare

MODALITATI DE LIVRARE

Livrarea se face, in functie de optiunea clientului:

–  prin serviciul de curierat rapid (la tariful curierului) sau cu autoutilitarele proprii.

Pentru comenzile de peste 1000 RON transportul este GRATUIT IN BUCURESTI SI ILFOV ( limita 10km )*

*Pentru distante mai mari de 10 km se percepe taxa de transport in functie de cantitatea de produse.

 

Note:

*  Livrarea pana la domiciliul clientului inseamna in fata casei / in fata scarii blocului. Aceste costuri nu includ manipularea produselor in imobile.

* Livrarile de la depozitul furnizorului prin ridicarea directa a produselor de catre client se efectueaza numai dupa achitarea integrala a acestora. La preluarea produselor se efectueaza si receptia acestora de catre client.

* Livrarile la domiciliul clientului se efectueaza de catre furnizor prin mijloace proprii sau prin firme de curierat la tariful curierului, angajate de client sau de furnizor cu acordul scris al clientului.

* Termenele de livrare se vor conveni de comun acord. Furnizorul nu-si asuma responsabilitatea livrarilor in cazul in care acestea se efectueaza de catre firme de curierat, dar se angajeaza ca produsele sa fie bine impachetate.

* Furnizorul va depune toate eforturile pentru a respecta termenele de livrare afisate, insa in cazul unor intarzieri de natura obiectiva furnizorului ii revine obligatia de a livra comanda intr-un termen maxim de 30 de zile conform Ordonantei 34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare. In aceasta situatie Cumparatorul va fi notificat in scris sau telefonic si are dreptul de a rezilia solicitarea sa initiala de procesare a comenzii.

* In orice situatie transportul se poate efectua in modul ales de client si pe responsabilitatea acestuia ( exceptie transportul cu mijloacele furnizorului )

* Costul produselor comandate si transportate este afisat pe pagina fiecarui produs si are caracter informativ(costul exact se va specifica telefonic dupa finalizarea comenzii).

PRIMIREA COLETULUI

– Costul transportului se achita de catre client la primirea produselor.

– La primirea coletului, te rugam sa verifici integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale.

– Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, CLIENTUL are obligatia ca la receptia marfii prin curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea marfii. In cazul constatarii de deficiente (deteriorari ale obiectelor, zgarieturi, produse gresit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe AWB-ul CURIERULUI deficientele constatate si va refuza primirea si plata coletului!

– Prin simpla semnare/plata a produsului/produselor fara a verifica integritatea marfii se face pe raspunderea clientului si duce la imposibilitatea acceptarii ulterioare a oricarei obiectiuni din partea CLIENTULUI!( exceptie defectele ascunse care fac obiectul garantiei).

– Daca sunt deteriorari vizibile ale coletului in momentul livrarii prin curier, te rugam sa refuzi acceptarea coletului.

– Produsele sunt ambalate in cutii de carton speciale, sigilate si asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare.

– Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si continutul unor colete le poti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare tipizat impreuna cu agentul de curierat iar pachetul se refuza!

– Reclamatiile referitoare la integritatea produselor se fac pe loc , orice reclamatie ulterioara predarii marfii nu se va lua in consideratie ( exceptie defectele ascunse care fac obiectul garantiei).

– Furnizorul nu-si asuma responsabilitatea manipularii si a transportului dupa ridicarea produselor de catre curier.TOATE PRODUSELE TRIMISE DE CATRE NOI SUNT AGISURATE SI CU VERIFICAREA OBLIGATORIE INAINTEA PLATII!

–  Ne rezervam dreptul de a NU mai procesa comenzile venite din partea clientilor pentru care s-au inregistrat refuzuri nejustificate constante și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client, fără o notificare prealabilă.

– Furnizorul nu are obligatia de a efectua transportul produselor livrate.

Toate prevederile referitoare la conditiile de livrare si transport se considera acceptate de catre client din momentul confirmarii comenzii si pana la finalizarea livrarii.

Ridicarea produselor de catre client de la showroom se face cu un telefon in prealabil si in urmatorul interval orar : 

– Luni – Vineri :  09:30 –17:30

– Sambata : 09:30 – 14:00

– Duminica si in timpul sarbatorilor legale nu se fac livrari.